Ako ste imali prilike da ispratite našu digitalnu gejming konferenciju PlayCon, onda ste pogledali i takmičenje za nagradni fond vredan 5000$ u kojem su učestvovali ambiciozni indie developeri i koji su prikazali svoje zanimljive projekte.
Za odabir pobednika zadužen je bio žiri sačinjen od članova Play redakcije, učesnika PlayCon konferencije, predstavnika kompanija Lenovo i Intel, kao i članova naše game dev komune. Žiri je u proteklih 7 dana razmatrao radove svih prijavljenih developera/takmičara i kroz proces glasanja dobijen je pobednik.
Munzesky Games Studios
Ovaj studio, koji čine Ivan Stikić i Aleksandar Petrović, trenutno razvija projekat nazvan Sol Invictus. Radi se o 2D point and click avanturi koja vodi u svet koji liči na utopiju, a zapravo se radio o autokratskoj korporaciji koja je u borbi protiv osamostaljene veštačke inteligencije.
Sama priča igre prati člana svemirskog broda Ortana koji igrom slučaja postaje meta zaverenika. Ono po čemu je Sol Invictus privlačan je umetnički stil koji developeri koriste sa vividnim prikazom i retro notom koja će stariju publiku podsetiti na naslove iz “zlatne ere”. Iako se radi o point and click mehanici igranja, gejmplej je prilično dinamičan i pruža interesantno smenjivo okruženje za igru.
Munzesky Game Studio je osvojio 5000$ vrednu opremu od strane kompanija Intel i Lenovo, što će im i te kako pomoći da rad privedu kraju, možda će i neke elemente sada dodatno proširiti.
Kako će rad na Sol Invictus napredovati pratićemo svakog meseca kroz naš mesečni časopis Play!Zine. Developeri će deliti šta se to novo izdešavalo u prethodnom periodu, i pružiće neki dodatni uvid u samu igru, pored već prikazanog u videu koji se nalazi ispod.