Kompanija koja se bavi digitalnim gejmingom, SuperData, objavila je izveštaj za 2020. godinu u kome se može videti da su se igre prodavale za 12% više u poređenju sa prethodnom godinom, odnosno $139.9 milijardi je potrošeno na digitalne naslove samo ove godine.
U izveštaju se može primetiti da prvih deset naslova učestvuje u 34% ukupne zarade. Prodaja konzola je takođe porasla za 28%, a severno američka regija je najviše odgovorna za ovo povećanje jer je skoro svaka druga prodata konzola, sa tog kontinenta. Nema sumnje da je značajan uticaj imala i pandemija.
Animal Crossing: New Horizons je jedna od najpopularnijih igara ove godine, oborivši rekord konzole za digitalna preuzimanja prilikom lansiranja. Igru je samo u martu 2020 skinulo 5 miliona korisnika, a do kraja godine igra je zaradila Nintendu $654 miliona. Ipak, prošlu godinu je obeležio Call of Duty: Modern Warfare, koji je ujedno bio i naslov sa najvećom zaradom zahvaljujući hibridnom biznis modelu koji je ubacio besplatni Warzone i tako drastično povećao populaciju igrača.
Sportske igre poput Fife i NBA 2K su se našle takođe među top 10 igara, jer je u ranim fazama pandemije čak 36% gejmera zamenilo gledanje sporta sa igranjem igrica. Kada su sportska takmičenja ponovo počela da se prikazuju, igre su i dalje imale dobre rezultate. I igre za jednog igrača su pomogle u rastu pošto je izašlo nekoliko dugoočekivanih naslova kao što su Doom Eternal, The Last of Us Part 2 i Cyberpunk 2077.
Doom Eternal je imao veoma uspešno lansiranje sa 3 miliona prodatih primeraka, što je tri puta više od prethodnog Doom naslova iz 2016. The Last of Us 2 i Ghost of Tsushima su prodali 2.8 miliona i 1.9 miliona primeraka u prvih mesec dana. Kada pričamo o naslovima za jednog igrača moramo i da pomenemo Cyberpunk 2077 koji je i pored svih problema i perioda kraćeg od mesec dana uspeo da se nađe u prvih deset sa $609 miliona od digitalnih kopija.
Besplatne igre nastavljaju da učestvuju velikim delom u globalnim prihodima od video igara, a prošle godine su činile 78%, dok je azijsko tržište odgovorno za 59% ovog tipa zarade. Interesovanje za VR igre je istovremeno raslo zajedno sa drugim žanrovima zahvaljujući Half-Life: Alyx. Igra je odgovorna za povećanje od 25%, i prodala je 1.9 miliona primeraka u prvih šest meseci, što je veći prihod od ukupnog koje su VR igre ostvarile u 2019. godini.