Nintendo Switch

Prihod digitalnih igara porastao za 12% u 2020, dok je Cyberpunk 2077 zaradio $609 miliona

Kompanija koja se bavi digitalnim gejmingom, SuperData, objavila je izveštaj za 2020. godinu u kome se može videti da su se igre prodavale za 12% više u poređenju sa prethodnom godinom, odnosno $139.9 milijardi je potrošeno na digitalne naslove samo ove godine. 

U izveštaju se može primetiti da prvih deset naslova učestvuje u 34% ukupne zarade. Prodaja konzola je takođe porasla za 28%, a severno američka regija je najviše odgovorna za ovo povećanje jer je skoro svaka druga prodata konzola, sa tog kontinenta. Nema sumnje da je značajan uticaj imala i pandemija. 

Animal Crossing: New Horizons je jedna od najpopularnijih igara ove godine, oborivši rekord konzole za digitalna preuzimanja prilikom lansiranja. Igru je samo u martu 2020 skinulo 5 miliona korisnika, a do kraja godine igra je zaradila Nintendu $654 miliona. Ipak, prošlu godinu je obeležio Call of Duty: Modern Warfare, koji je ujedno bio i naslov sa najvećom zaradom zahvaljujući hibridnom biznis modelu koji je ubacio besplatni Warzone i tako drastično povećao populaciju igrača. 

Sportske igre poput Fife i NBA 2K su se našle takođe među top 10 igara, jer je u ranim fazama pandemije čak 36% gejmera zamenilo gledanje sporta sa igranjem igrica. Kada su sportska takmičenja ponovo počela da se prikazuju, igre su i dalje imale dobre rezultate. I igre za jednog igrača su pomogle u rastu pošto je izašlo nekoliko dugoočekivanih naslova kao što su Doom Eternal, The Last of Us Part 2 i Cyberpunk 2077.

Doom Eternal je imao veoma uspešno lansiranje sa 3 miliona prodatih primeraka, što je tri puta više od prethodnog Doom naslova iz 2016. The Last of Us 2 i Ghost of Tsushima su prodali 2.8 miliona i 1.9 miliona primeraka u prvih mesec dana. Kada pričamo o naslovima za jednog igrača moramo i da pomenemo Cyberpunk 2077 koji je i pored svih problema i perioda kraćeg od mesec dana uspeo da se nađe u prvih deset sa $609 miliona od digitalnih kopija. 

Besplatne igre nastavljaju da učestvuju velikim delom u globalnim prihodima od video igara, a prošle godine su činile 78%, dok je azijsko tržište odgovorno za 59% ovog tipa zarade. Interesovanje za VR igre je istovremeno raslo zajedno sa drugim žanrovima zahvaljujući Half-Life: Alyx. Igra je odgovorna za povećanje od 25%, i prodala je 1.9 miliona primeraka u prvih šest meseci, što je veći prihod od ukupnog koje su VR igre ostvarile u 2019. godini. 

Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top