Activision-Blizzard možda iz ovog ili onog razloga važi za omraženu kompaniju u gejming industriji, ali zato ima i onu humanu stranu. Zaposleni u ovoj kompaniji su se udružili kako bi u humanitarne svrhe donirali čak 1,6 miliona dolara.
Bobi Kotik, direktor Activision Blizzard grupe pokrenuli su Holiday Giving incijativu u kojoj je svaki zaposleni u Activision Blizzard dobio po 200 dolara koje je mogao donirati bilo kojoj organizaciji koju poželi. Odziv je bio izuzetno velik i 8,013 radnika je odabralo neku od 3200 humanitarnih ogranizacije koje su ukupno dobile 1,6 miliona dolara u donacijama.
Zaposleni su oduševljeni ovom akcijom i rado su se odazvali na poziv. Većina kompanija bi trebala ispratiti primer koji je sada dao Activision Blizzard, ma šta god mislili o ovoj kompaniji.
Activision-Blizzard svakako ima razloga da pomogne mnogima, pošto iza sebe ima izuzetno uspešnu 2020. godinu. Call of Duty: Warzone i premijum ostvarenje Black Ops Cold War su doneli ogroman priliv kapitala, dok je uspeh Shadowlands ekspanzije za World of Warcraft doveo više igrača nego ikada.