Drama zvana Cyberpunk 2077 se nastavlja. Nakon što je vođa studija CD Projekt Red izašao u javnost sa izvinjenjem i planom za buduće ispravke igre, pojavio se novi izveštaj koji otkriva da se iza zatvorenih vrata pre izlaska odigravala skroz drugačija situacija.
Kako navodi Džejson Šrier na portalu Blumberg, razvoj Cyberpunk 2077 je bio u dosta većim problemima nego što se ranije znalo, i igra ni pored odlaganja nije mogla biti završena na vremena. Zaposleni unutar studija su otkrili za Bloomberg otkrili da je rad na Cyberpunk 2077 izgledalo kao upravljanje vozom ispred kojeg se istovremeno posavljaju šine. Sami developeri nisu verovali da je igra spremna za 2020. godinu, već su očekivali da će u potpunosti spremna biti tek 2022. odnosno 2 godine kasnije.
U izveštaju se navodi i daje prikazani demo iz 2018. godine gotovo u potpunosti lažiran, jer u tom periodu gejmplej sistemi još nisu bili finalizirani, a mnoge stvari prikazane u tom videu nisu prisutne u finalnoj verziji igre. Izveštaj uključuje brojne anonimne developere koji su podelili kako je izgledao proces razvoja.
Sa druge strane, Adam Badovski nije ostao bez odgovora, već je otkrio da je izveštaj zapravo potpuno netačan, pošto su u njemu učestvovali i bivši zaposleni. Badovski je po pitanju lažiranog gejmpleja iz 2018. godine izjavio da je finalna verzija dosta bolja i potpunija od njega.
Kome verovati igračima verovatno još uvek nije jasno. Drama će se garantovano dalje razvijati, barem do nadolazećih ispravki.