PC
Overwatch 2 – najnoviji detalji objavljeni na BlizzCon 2021
Overwatch 2 je najavljen još krajem 2019. godine, i od tada praktično da nije bilo novih detalja od strane kompanije Blizzard. Taj period tišine prekinut je na potpuno digitalnoj BlizzCon 2021 prezentaciji, gde su izneti razni novi detalji, ali ne i oni koje je većina fanova želela da čuje.
Na primer, Blizzard nije spominjao nikakvu vrstu testiranja koja bi trebala otpočeti uskoro, a ni datum izlaska nije bio deo priče, tako da Overwatch 2 teško možemo očekivati tokom 2021. godine.
Overwatch 2 je izostao sa svečane ceremonije otvaranja, ali mu je kasnije posvećen deo vremena gde smo saznali novine o sledećim apsektima.
Mape
Tokom prezenatacije smo bili upoznati sa 2 nove mape koje će dvojka doneti. To su Rome i New York, sa verno prenetim elementima iz stvarnih istoimenih metropola. Rim vuče inspiraciju iz “starog sveta” sa fokusom na Koloseum i istorijske građevine. Sa druge strane, Njujork u igri ima zgrade u art deco stilu iz 1920. godine, a prisutni su i ostala obeležja.
Kampanja
Kampanja će biti velika razlika u odnosu na prvi Overwatch u kojoj je nije bilo. Ona će govoriti o gotovo svim članovima Overwatch organizacije koji će se okupiti kako bi sprečili pokušaj druge revolucije Omnika. Kampanja i gejmplej će biti povezani uvodnim i odjavnim sinematicima sa gotovo neprimetnim prelaskom.
Svaki igrivi heroj će imati svoju muzičku temu i lokaciju. Priča će se odigravati na specijalno kreiranim mapama od strane developera koje će navodno biti značajno veće od onih na kojima se odigravaju standardni mečevi.
Hero Misije
Pored kampanje, na raspolaganju će biti i splet iznova igrivih kooperativnih zadataka nazvan Hero Missions. Ovaj mod igranja biće namenjen pre svega za igrače koji ne žele kompetitivno igranje ali žele da leveluju svoje heroje.
Ove misije će se razlikovati od kampanje, ali će opet imati deliće priče i koristiće već dostupne mape. Blizzard ima u planu izradu na stotine Hero misija koje će igrači moći igrati kako god požele i bez ograničenja u izboru heroja.
Kod ovih misija će raspored objekata biti drugačiji, period dana će se razlikovati, a biće pristuni i dinamični vremenski uslovi koji se mogu smenjivati tokom igranja.
PvP i PvE
Iako je u generalnom smislu PvP zasnovan na onom sistemu iz Overwatch, developeri vrše razne varijacije kako bi napavili još bolji sistem i uveli novine sa kojima bi se udaljili od starog.
Trenutno se eksperimentiše sa pasivnim osobinama koje će biti dodeljene karakterima na osnovu uloge koju imaju. Tim trenutno razmatra neke opcije koje je otkrio, ali ne garantuje da će one ostati u finalnoj verziji igre. Na primer, tenkovi će imati smanjeni efekat odbacivanja(knockback), damage klasa će imati veću brzinu kretanja, a support će imati efekat regeneracije zdravlja.
Tim razmatra i promene kod postojećih heroja, kao i modovima koji su dostupni od početka.
PvE element će biti veliki dodatak za Overwatch 2, pogotovu zahvaljujući kampanji i specijalnom tipu misija. Kompjuterski vođeni neprijatelji će imati slabe tačke, gubiće delove kako se bude pucalo na njih, a u planu je postojanje različitih tipova neprijatelja, pre svega po snazi.
Govorilo se o vrsti neprijatelja koji bacaju orbove i privlače heroje, i o hodajućoj bombi, Breacher, koja se sama kreće ka svom objektivu.
Novi heroj
U nakratko prikazanom gejmpleju otkriven je potpuno novi heroj koji nije prisutan u prvoj igri. On nosi naziv Sojourn i njegova uloga nije poznata, ali koristi takozvani rail gun i generalno zanimljiv set sposobnosti o kojima Blizzard nažalost nije previše govorio.
Izgled heroja
Možda se činilo da Blizzard ne može preterano izmenjati već poznate heroje koji su dostupni u prvom delu, ili doneti nešto novo po pitanju skinova. Ipak, tim iza Overwatch 2 nastoji da nadmaši sebe i prethodni rad, što je prikazao novim izgledom. McCree je sada sa bradicom, a dodatne godine naučile su ga da koristi bolji štit, Reaper ima puni metalni štit sa drugačije obojenom maskom, Widowmaker više liči na cyberpunk karaktera, kao što i dolikuje, a Pharah nosi plavi sjajni oklop.
To je manje više sve što je Blizzard pripremio za Overwatch 2 na BlizzConu, a nadamo se da nećemo morati da čekamo kao prošlog puta na novu turu detalja.
Videćemo da li će developer sa drugim delom uspeti da napravi smislen skok iz prve u drugu igru.