Iza Playstation ekskluzivnosti stoji niz prednosti za korisnike platforme, kao i za same developere pošto im Sony pomaže u razvoju. Sa druge strane, ekskluzivitet znači da igrači sa druge strane ostaju uskraćeni, a kompanije ostaju bez tog novca.
Death Stranding je prvobitno najavljen kao Playstation 4 ekskluziva, ali se po izlasku na ovu platformu Kojima Productions oglasio da će igra kasnije izaći za PC. Odluka da Death Stranding dođe na računare pokazala se kao izuzetno dobra, pošto je igra prošla više nego dobro kritički, a sada smo saznali i finansijski.
Od izlaska za PC sredinom prošlog jula, pa sve kraja godine, Death Stranding je generisao 23 miliona evra profita. Ovo dolazi od strane izdavača 505 Games, koji je pomogao studiju Kojima Productions da se igra objavi na PC-u. Ovo je najuspešnija igra za 505 Games u 2020. godini, a posle nje dobar uspeh ostvarili su i Control, Assetto Corsa i Ghostrunner.
Ovo je samo još jedan primer koliki uticaj PC platforma ima na generalnu gejming industriju. Nesumnjivo je da će Kojima Productions razmatrati da naredni projekat takođe dovede na računare.