PC
Studio odgovoran za Gears 5 prelazi na Unreal Engine 5
Tim iz Coalition studija je objavio na zvaničnom vebsajtu da planiraju da preusmere svoje resurse na nekst-džen razvoj koristeći Unreal Engine 5. Studio je već izbacio Gears Tactics i Gears 5 na konzole sledeće generacije i objavio da je ovo prirodan potez za njih, jer je Gears of War uvek učestvovao u razvoju Unreal Engine-a.
Originalna igra je bila jedna od prvih koja se mogla igrati na starom Xbox 360 na 720p rezoluciji, a podsetnik simbioze endžina i Gears of War-a je i prošlogodišnja igra koja je radila na 120 frejmova u sekundi u multiplejeru modu. Tradicija se nastavlja i tim se nada da će raditi na endžinu i na budućim projektima.
Šta se onda tačno zbiva sa tim ‘’budućim projektima’’? Novi sadržaj samo što nije stigao u Gears 5 sa operacijama 7 i 8. Operacije bi trebale da donesu nove karaktere, mape i specijalne događaje, a i u prodavnici i plejlisti videćete nove sadržaje. Prelazak na novi endžin je veliki poduhvat za studio, zato su jasno istakli da ne planiraju da uskoro najavljuju nove projekte i igre. Njihovom timu i dalje trebaju profesionalci koji će im pomoći u razvoju ideja, pa pogledajte na ovom linku trenutne konkurse.