Electronic Arts je u februaru kupio britanski Codemasters studio za 1,2 milijarde dolara, a CEO Endru Vilson je izjavio da kompanija nema nameru da Codemasters oblikuje u još jedan EA studio. Studio specijalizovan za kreiranje trka će izgleda dobiti isti tretman kao i developer Titanfall franšize Respawn Entertainment, a EA se verovatno nada da Codemasters može da ponovi čudo koje je Respawn uradio sa Apex Legends-om.
Vilson je izjavio da se gejming industrija vrti oko neverovatnih ideja i kreativnih talenata, i da EA ne vidi prednosti indoktrinacije tog talenta. EA poseduje punu fioku intelektualne svojine, tehnologije, marketing moć i ogromnu mrežu igrača. Prednosti koje se nadaju da će Codemasters iskoristiti. Direktor Codemasters-a Frenk Sanjie je potvrdio da je tranzicija prošla veoma lagano, a čak je uporedio EA sa njihovom verzijom pepeljugine cipelice.
Electronic Arts već poseduje trkačke franšize Need for Speed i Burnout, a akvizicija Codemasters-a im donosi F1 i FIA World Championship licence, kao i IP-jeve Grid, Dirt i Project Cars. EA želi da postane globalni lider u žanru trka, a prva igra koju će Codemasters raditi za njih biće F1 2021 igra, koja dolazi ovog leta na konzole i PC. Otkrićemo da li će i trkački sportovi pratiti sličan biznis model kao i druge sportske franšize koje poseduje EA.