Svi znaju da ukoluko želite da se vaš moderni gejming ili filmski projekat shvati ozbiljno, karakteri moraju da imaju britanski naglasak. Barem nas tom zlatnom pravilu Holivud uči. Producent Final Fantasy XVI, Naoki Jošida, ipak nema tako površne razloge zašto se dijalog u igri snima na ‘’britanskom engleskom’’. Square Enix-ov serijal uglavnom snima dijaloge primarno na japanskom jeziku, ali odluka o upotrebi engleskog je doneta zbog želje da se što bolje snime performanse glumaca koji pozajmljuju glasove.
Jošida je objasnio da su koristili tehnologije za snimanje pokreta i facijalnih ekspresija glumaca, tako da koristeći engleski ne moraju da se vraćaju i ručno podešavaju lica tokom sinematiksa. Englesko dabovanje je iz tog razloga skoro završeno, a tim će nakon toga krenuti da dabuje igru i na japanskom. Final Fantasy XVI je najavljen prošlog leta za PlayStation 5, a igra će biti smeštena u srednji vek. Ako je verovati trejleru, glumačka postava je sačinjena uglavnom od britanskih glasovnih glumaca.
Producent bi voleo da prikaže igru na sledećem Tokyo Game Show-u, ali realno gledajući tim neće uspeti da ispuni taj rok. Jošida ne voli kada publika dobija informacije o igri na kašiku, tako da mu je plan da sledeću prezentaciju napravi blizu objavljivanja igre. Njemu se sviđa ideja da zaiteresuje publiku i ne ostavi ih da dugo čekaju kako bi igrali novi naslov.