Call of Duty je garantovano najvažniji brend za kompaniju Activision, čiji značaj raste iz godine u godinu, ili iz igre u igru.
Pristup franšizi se dosta menjao proteklih godine, prvenstveno sa izdanjem bez singlplejer kampanje, a najradikalnije promene za brend odigrale su se prošle godine.
Tu pre svega mislimo na odstupanje od klasičnih godišnjih izdanja igara, jer je došao Warzone, besplatno battle royale ostvarenje koje ima preko 100 miliona igrača. Zatim je tu i CoD: Mobile koji takođe ima impresivnog uspeha sa publikom na prenosivim uređajima.
Da je Call of Duty važna franšiza, Activision je otkrio sa predstavljanjem ovogodišnjeg ostvarenja Vanguard, kada je navedeno da svi glavni studiji, ne računajući sporedne, rade na Call of Duty igrama.
Tu spada rad na CoD: Vanguard, koji vodi Sledgehammer Games, Raven koji vodi Warzone razvoj, a ne smemo zaboraviti i podršku koju Infinity Ward i dalje pruža igri Modern Warfare iz 2019. godine. Ostali studiji samo pomažu bržem razvoju.
Ovi studiji broje preko 2000 developera, što je prilično velika radna snaga za rad na jednom brendu. Svakako, ne smemo isključiti i podatak da ovi developeri simultano rade na projektima nevezanim za ovu franšizu.