Radna nedelja sačinjena od 4 dana, umesto 5, postaje deo radne kulture u sve većem broju država i kompanija, prvenstveno zahvaljujući pozitivnom efektu koji to ima na zaposlene u vidu povećane produktivnosti.
Što se tiče gejming industrije, najnoviji studio koji prelazi na četvorodnevnu radnu nedelju je Young Horses, koji nam je prošle godine doneo otkačenu avanturu Bugsnax.
Developer je rešio da promeni format radne nedelje kako bi se borio protiv “kranč” kulture i ujedno sačuvao zdravlje svojih zaposlenih. Na ovaj način, radiće se 32 sata nedeljno kako bi svi imali mira i dovoljno vremena za odmor tokom 3 slobodna dana.
Studio Young Horses je već eksperimentisao sa kraćim radnim vremenom, pošto su tokom rada na Bugsnax nedeljno radili 35 sati umesto 40 i to nije uticalo na planove tokom razvoja.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.