Sve veći broj kompanije vidi da je radna nedelja od 4 dana, sa tri slobodna, daleko bolja, kako po same zaposlene tako i po pitanju generalne produktivnosti. Eksperimenti su pokazali da se postižu znatno bolji rezultati radom u četvorodnevnoj radnoj nedelji nego što se postiže kada se radi 5 dana.
Isto važi i kada se radi o razvoju video igara, gde je dosta zainteresovanih studija prešlo na ovaj metod rada. Grupi se pridružuje studio Eidos Montreal, trenutno zadužen za razvoj Guardians of the Galaxy igre. Studio je počeo tranziciju ka radnoj nedelji od 4 dana, odnosno sa 40 na 32 radna sata tokom nedelje i to bez ikakve promene u platama zaposlenih.
Čelnici studija su izjavili kako nemaju za cilj da zadatke za 5 dana komprimuju u 4 i time izlože zaposlene dodatnom pritisku, već žele da se vreme bolje fokusira. Cilj je da se smanji vreme za rad i da se poveća kvalitet uloženog vremena, što se navodi kao odličan balans za timove ali i za čitav studio.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.