Dying Light 2 će biti dosta ambiciozniji od originalne igre, što se malim delom može smatrati kao opravdanje za probleme u razvoju i razna odlaganja.
Novi detalj vezan za ovaj nadolazeći nastavak zombi avanture u parkur stilu otkriva da će odluke igrača imati ogroman uticaj na svet igre. U zavisnosti od izbora tokom gejmpleja, izgled grada će se menjati i transformisati , i neće biti statično okruženje kao što je slučaj u većini igara.
Techland će pred igrače stavljati teške odluke koje će se protom proživljavati tokom daljeg igranja. Cilj je da se igrači možda osete loše zbog neke odluke. Developer je dosta vremena uložio u ovaj element, pošto će biti dosta grananja narativa. Odluke će osim na grad, uticati i na živote drugih preživelih, u smislu olakšanog ili otežanog preživljavanja, a i sporedne misije će imati sopstvene posledice.
Techland je u intervjuu za PC Gamer otkrio i da će o velikom gradu kretanje biti dosta lakše, pošto je parkur sistem protagoniste Aidena još kompleksniji i pruža bolje trčanje.
Dying Light 2 izlazi 7. decembra za PC, Playstation i Xbox konzole.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.