Nekoliko programera se ne pojavljuje na završnom ekranu nove Nintendo igre iako su na razvoju radili ”nekoliko” meseci. Dok su fanovi Metroid serijala oduševljeni novom igrom, izgleda da nije sve tako savršeno u studiju MercurySteam. Španski programer je uključio alarm jer je na svojoj LinkedIn strani napisao da jeste oduševljen igrom Metroid Dread, ali da je bio deo tima osam meseci i primetio elemente i okruženja na kojima je radio. Međutim, nigde nije pomenut u igri.
MercurySteam je dao izjavu povodom ove situacije i objasnio da niko, ko nije radio najmanje 25% ukupnog razvoja, ne dobija zasluge u igri. Rad na Metroid Dread igri je trajao 4 godine, što znači da svako ko nije radio na igri najmanje godinu dana ne dobija nikakve zasluge. Španac nije jedini programer kome se ovo desilo jer su se pojavili i programeri koji su bili u timu i do 11 meseci, i takođe nisu dobili zasluge za rad na projektu.
Ovo definitivno ne sme da bude praksa u gejming industriji, ali Metroid Dread nije prva igra koja ima ovakve polise poslovanja. Kotaku je prošle godine pisao o tome da studiji putem kreditsa u igri nagrađuju i kažnjavaju programere, a mi se nadamo da će svi koji su bili angažovani na kraju dobiti ono šta zaslužuju.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.