A Juggler’s Tale review

Imali ste naporan dan na poslu, želite malo da se opustite, gleda vam se neki film, a mrzi vas da odete do bioskopa. Na Netfliksu ste odgledali skoro sve filmove, ali onda upalite Steam i naletite na igru po imenu A Juggler’s Tale. ”Igra kažeš? Pa meni se gleda film”. U ovom slučaju, to vam dođe isto.

OVAJ TEKST SE ORIGINALNO POJAVIO U NOVEMBARSKOM 153. BROJU ČASOPISA PLAY!ZINE KOJEG MOŽETE PREUZETI BESPLATNO U PDF FORMATU NA OVOM LINKU

A Juggler’s Tale je 2D puzzle avantura koja će vam dati jedno unikatno iskustvo, jer ćete se osećati kao da gledate film, samo što imate zadatak da pomažete glavnom junaku koji pokušava da se domogne slobode.

Priča prati malenu devojčicu, tačnije marionetu, Abby, koja želi da pobegne iz kaveza u kojem je zatočena od strane zlog direktora cirkusa. Abby na svom putu upoznaje nekoliko prijatelja, ali i znatno veći broj neprijatelja. Suočiće se sa mnogim životnim problemima i preprekama, ali ono što je najvažnije, nikada ne gubi nadu, čak i kada joj najbliži okrenu leđa.

Igra je podeljena na 5 različitih aktova, a na svakom ćete se susretati sa sve težim zadacima. Ipak, za razliku od mnogih drugih puzzle igara koje u nekom trenutku postanu vrlo komplikovane, A Juggler’s Tale je relativno jednostavan, pa se nikada nećete zadržati na istom problemu duže od par minuta. Takođe ćete se susreti sa nekoliko boss okršaja, ali čak ni oni vam neće oduzeti mnogo vremena.

Jedini glas koji ćete čuti je glas naratora, koji je odlično uklopljen u celu igru. Lutkar po imenu Džek zapravo priča ovu priču svojoj pijanoj publici i biće sa vama do samog kraja. U određenim izazovima će pomoći malenoj lutkici da pobegne od neprijatelja, ali ponekad će možda i malo da vam odmogne, jer ste na kraju krajeva ipak vezani za konce, te on vodi glavnu reč.

Grafički nije remek delo, ali smatram da je igra odlično uradila ono što je želela da prikaže, zbog čega ćete s vremena na vreme uživati u prelepim pejzažima. Jedan od velikih pluseva je muzika, koja se odlično uklapa u pomenutu naraciju, koja vam stvara osećaj kao da ste deo jedne prave bajke.

Kao što sam već rekao, igra mnogo podseća na film, naročito zbog toga što je možete preći za manje od dva sata. Uz sve to nećete imati previše izazova igrajući je, zbog čega mogu reći da je idealna opcija ako želite da se opustite i uživate u jednoj lepoj priči. Ako ste neko ko voli da aktivira svoje možda vijuge, onda ovo možda i nije najbolja igra za vas.

Daleko od toga da je A Juggler’s Tale savršen, ali je definitivno vredan pomena i pažnje. Moj najveći problem sa njom je njena cena. Mislim da igra koju možete preći za manje od dva sata ne opravdava cenu od 15 dolara, naročito što nema mnogo razloga da je odigrate više puta. Ako zanemarimo njenu dužinu, priča je inspirativna i lepa, a Abby je jedan od onih junaka za kojeg stvarno želite što lepši moguć kraj!

Autor: Predrag Ciganović

Igru ustupio Mixtvision

A Juggler's Tale