Kristijan Gom, umetnik za životnu sredinu i okruženja u Myrkur Games-u, ponovo je kreirao Riverwood iz The Elder Scrolls: Skyrim u Unreal Engine 5. Kao takav, video ispod će vam dati predstavu o tome kako bi mogao da izgleda pravi moderni remaster Skyrim-a.
Gom je napomenuo da broj poligona njegovih asseta kreće se od 100.000 do 15 miliona trouglova. Štaviše, Gom je koristio fotogrametriju i Nanite kako bi obezbedio bolji kvalitet slike.
U prvi pogled, video ne izgleda impresivno (zbog kompresije YouTube-a). Iz tog razloga smo takođe uključili neke visokokvalitetne snimke ekrana. Ovi snimci ekrana visoke rezolucije prikazuju nove, veoma detaljne teksture.
Gom ne planira da ovu mapu objavi u javnosti jer će je koristiti za svoj portfolio.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.