Bob Dilan je u jednoj svojoj pesmi rekao ”Bolje kreni da plivaš, ili ćeš tonuti kao kamen.” Predsednik kompanije Nintendo, Šuntaro Furukava, je izjavio da Nintendo ne bi imao koristi od kupovine drugih studija. Pa, izgleda da ćemo videti koliko Nintendo može da zadrži dah.
On je se obratio investitorima rečima da ”je naš brend izgrađen na predanošću naših zaposlenih proizvodima, a veliki broj ljudi koji ne poseduje Nintendo DNA u našoj grupi, ne bi bio plus za kompaniju.” Furukava je već posvetio 870 miliona dolara jačanju sektora za razvoj igara unutar kompanije, sa posebnim fokusom na organski rast.
Ovo ne znači da kompaniju totalno ne zanimaju nove akvizicije. Prošlog januara kompanija je kupila Next Level Games, studio sa kojim sarađuje skoro 20 godina. Studio je odgovoran za poslednju Luigi’s Mansion igru, i isključivo su radili na Nintendo naslovima od kada postoje. Dakle, nešto slično kao Sony i Firesprite ili Housemarque.
Hrabra odluka kompanije koja svake prestupne godine izbaci ekskluzivni hit naslov. Koliko god da je Nintendo samouveren u njihov ”specijalan” tretman igara, teško ćete držati korak za kompanijama koje mogu da u toku godine izbace po deset kvalitetnih naslova. Nintendo verovatno računa na lojalnost igrača, ali gejmeri polako zakopavaju ratne sekire, okončavaju ratove konzola i sele se tamo gde je igranje najisplatljivije. Zvuči i ekstremno nadmeno od strane Nintendo rukovodstva, jer ako neko ne dokazuje da sluša i poštuje svoje korisnike, to je Nintendo. Moja prognoza je da će Nintendo s vremenom promeniti ploču.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.