Već godinama se vode razgovori, i mnogi upozoravaju na opasnost mikrotransakcija, ali izgleda da se mora biti malo direktniji pošto je Activision prošle godine zabeležio rekordnu zaradu u ovoj kategoriji, 5,1 milijardu dolara. Fascinantno je preko koje jednostavne mehanike ove kompanije uspevaju da izmame novac od nesigurnih ili neinformisanih ljudi, ali u najvećem broju dece.
Prošla godina je bila jedna od najboljih za Activision Blizzard. Kompanija je ostvarila rekordne prihode (8,804 milijarde), operativne prihode (3,62 milijarde) i neverovatnih 2,7 milijardi neto prihoda. Blizzard je generisao i impresivnih 5,1 milijardi dolara od kupovina u njihovim live service igrama, kao što su DLC-ovi, World of Warcraft pretplate i naravno lutboksovi i kozmetike. Ova kategorija čini 61% njihove ukupne zarade.
Ovaj rezultat je postignut čak i pored loše prodaje Call of Duty Vanguard-a, a što više gledamo poslovne knjige Activison-a, postaje jasno zašto je Microsoft želeo da kupi ovu kompaniju. Iako se gejming zajednica pre par godina obrušila na lutboksove i mikrotranskacije, bitka nije ni blizu dobijena, a najbolji primer evolucije ovih užasnih biznis praksi je pojava NFT-a. Mediokritet je postao gotovo standard na tržištu, a videćemo da li će industrija video igara prestići s vremenom filmsku, koja uništava po nekoliko franšiza godišnje. Samo pogledajte poslednji Matrix. (Kome je to trebalo?)
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.