Onlajn muzička prodavnica i zajednica u kojoj obožavatelji mogu da otkriju, povežu se i direktno podrže nezavisne muzičare koje vole će postati deo Epic Games-a.
Iako Epic Games kaže da je ultimativni cilj fer i slobodna platforma za buduću ekonomiju kreatora, a Bandcamp uverava da se ništa neće desiti sa proizvodima i uslugama, dosta ljubitelja muzike i igara je zabrinuto zbog ovog partnerstva.
Ogromna crvena zastava je naravno prisustvo Tencent-a i games as service model koji je Epic odavno usvojio. Stvaranje prihoda tekućim plaćanjima je postalo veoma unosno za izdavača i platformu, ali zato se umetnost obezvređuje i forsira produktivnost a ne kvalitet.
Umetnici su do sada na Bandcamp-u zarađivali 82% od svake prodaje, i mogli su da naprave modele pretplate kakvi njima odgovaraju. Epic Games funkcioniše totalno drugačije ali ih je sigurno privukla platforma koja je naširoko prihvaćena, prilagođena kreatorima, sa solidnom bazom korisnika i ogromnim rezervama dobre volje.
Videćemo šta će izaći iz ovog spoja kompletno različitih filozofija.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.