IGN je juče izbacio tekst u kojem su se pozabavili procesom kreiranja jednog od novih karaktera iz Ratchet & Clank: Rift Apart igre, Rivet. Međutim ovaj proces nije bio baš fluidan kao što bi većina očekivala. Na socijalnim mrežama se oglasio bivši pisac koji je radio na igri preko godinu i po dana, Sam Maggs.
Sam je u objavi opisala kako je Insomniac odlučio da karaktera nazove Rivet. Navodno, studio je dugo vremena držao ime Ratchette, ali što se više priča širila, bilo je teže u scenariju prepoznati ko je ko jer Ratchet i Ratchette zvuče veoma slično. Sam je primetila da govor sa GDC-a zvuči kao da su se neke ideje samo pojavile. Ona dodaje i da je bila jedna od četiri osobe koje su se protivile imenu Rachette, i da je predložila neka od imena koja su kasnije usvojena, Gadget i Rivet.
This is a fun piece that goes into detail about how we developed Rivet, though it’s pretty upsetting and frankly offensive that they never once mention me, given I was the lead writer and responsible for a TON of this development. https://t.co/WrMDQXQOf0
— Sam Maggs (@SamMaggs) March 29, 2022
I pored njenog učešća, studio je nije pomenuo među ljudima koji su radili na igri, a dodala je i da je odgovorna za još tonu stvari tokom razvoja. Ove situacije se sve češće dešavaju i ponovo dolazimo do momenta kada je jasno da developeri moraju u jednom momentu da naprave sindikat kako bi naterali studije i izdavače da cene radnu snagu. Šefovi se za sada svim snagama bore protiv ovoga, pa se nadamo da će ”little guy” ipak na kraju dobiti šta zaslužuje.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.