Multiplejer mod za Halo Infinite je u određenoj fazi razvoja bio „baziran na herojima“ poput Overwatch-a, prema novinaru.
U odgovoru na tvit podcastera Chris Rai Gun-a koji implicira da je 343 Industries potrošio „veliki deo budžeta“ za Halo Infinite na „Overwatch klon“, Bloombergov Džejson Šrajer je prokomentarisao da je 343 proveo neko vreme na režimu zasnovanom na herojima, nije bilo baš onako kako je Chris Rai Gun predložio.
„Ovo je zapravo isečeno iz mog članka krajem prošle godine – da, 343 je proveo neko vreme praveći prototip sistema zasnovanog na herojima“, tvrdi Šrajer.
„Ne sećam se tačno kada su prešli na trenutnu verziju (a tvit povezan ovde deluje preuveličan do te mere da je uglavnom lažan), ali mogu da potvrdim da su radili na različitim prototipovima zasnovanim na herojima. U stvari, mislim da su napravljeni i PVP i PVE prototipovi.”
Iako Halo Infinite multiplejer nije baš tradicionalno Halo iskustvo za više igrača, uglavnom je poznat ljubiteljima franšize.
Multiplejer mod, koji je besplatan za igru, pokrenut je odvojeno od glavne Halo Infinite kampanje po prvi put u istoriji serije.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.