Techland je zaista uspeo sa Dying Light 2, nastavak izuzetno popularne igre preživljavanja nemrtvih i parkura već je prodat u pet miliona primeraka. I to samo u prvom mesecu! Očigledno je da je i serija privlačna i u celini, jer je tokom svog veka prodata preko 20 miliona. Pošteno je reći, Dying Light je franšiza koja je tu da ostane.
Deo ogromne popularnosti serije je njena dugovečnost: developer još uvek podržava prvu igru – nekih šest godina nakon što je prvobitno izašla – a Techland je izneo svoju nameru da podrži Dying Light 2 najmanje pet godina nakon lansiranje, takođe. Lepa je tvrdnja, ali kako zapravo izgleda planiranje za pet godina unapred za developera koji želi da se pridržava rasporeda i odgovori na povratne informacije obožavatelja?
Kao deo velikog intervjua koji pokriva nove lokacije, nove igre i slušanje fanova, pitali smo glavnog dizajnera Dying Light 2, Timona Smektalu, da li će igra ići tamo kao prva Dying Light ili će ostati još malo … prizemljeno.
„Ne očekujte da će vas [DLC] odvesti u svemir ili nešto slično. To bi moglo da se desi u trećoj ili četvrtoj godini od izlaska“, šalio se Smektala.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.