Sve je bolje u paru: We Were Here Forever recenzija

Napredak čistokrvnih co-op igara u dvoje je veoma zabavno ispratiti i još više odigrati, ako imate co-op partnera naravno. We Were Here Forever je tip igre koji je definitivno zabavniji sa bliskim drugarima, tako da vam ne preporučujem da se upuštate u celu priču sa nekim nasumičnim ljudima.

Ukoliko niste ispratili plot igre i tek sad stajete u hodnike Castle Rocka, možete pogledati mali serijal videa na zvaničnom YouTube kanalu developera. Za sve ostale, vraćamo se u svet Castle Rocka, i kao zarobljeni pustolovi ponovo moramo da savladamo mnogo teže i kompleksnije zagonetke kako bi se možda ovaj put izvukli iz škripca i spasili živu glavu.

Kao što smo napomenuli na samom početku, ovo je isključivo kooperativna igra. Još od svoje prve iteracije, We Were Here igre niste mogli da pikate u solo režimu, i ukoliko nemate sa kime da igrate možete u startu zaobići ovaj naslov. Za sve one koji su ostali, hajde da nastavimo.

We Were Here serijal je divan set kooperativnih igara koje su vremenom dosta napredovale sa novim mehanikama i idejama. Kao što je već viđeno u prethodnom delu, vi i vaš pajtos ćete i ovde delom biti razdvojeni, a delom na okupu u pokušaju rešavanja raznoraznih zagonetki rasutih po zamku. Same putanje su generalno linearne, ali ćete se vrlo lako ponovo razdvajati (ponekada čak i slučajno), čime se pospešuje korišćenje integralne mehanike koja datira još iz prve igre. Ta mehanika je komunikacija preko vokitokija.

U prvim igrama je to bilo krucijalno pošto se niste videli sa vašim saigračem, i striktno ste putem komunikacije morali da preneste rešenja za razne imaginarne zagonetke. Iako je zadržao ovu mehaniku u svojoj srži, u Forever ćete dosta vremena provesti zajedno, sa fokusom na koordinaciju i saradnju kako biste nešto aktivirali i napredovali. Inventarni sistem kao i sistem interakcije je fino sređen u odnosu na prethodne delove kao i sama stabilnost igre.

Mnoge zagonetke i zadaci će se sada svoditi ne samo na prenos informacija jedno drugom, nego čak i na prenos i zamenu predmeta. Ipak, od samog početka i do samog kraja komunikacija je ključ, bilo da to uključuje dranje, nesporazume i generalnu haotičnost u istoj ili ne. Takođe, iako neke zagonetke vuku osnove ili podsećaju na neke stare, svaka je u svojoj srži potpuno nova i veoma interesantna.

Grafički dizajn igre, likova i zamka odiše duhom neke misteriozne bajke. Animacije su fine i proste bez nekih većih detalja. Ono što će vam definitivno privući pažnju jeste solidna količina raznoraznih regija u kojima ćete se naći – ne brinite, neće biti samo dosadnih zamkova!

Muzika je prijatna i fino će pratiti atmosferu okoline u kojoj se nalazite. Sa većim budžetom i četvrtim delom u serijalu takođe je dodata i velika količina glasovne glume koja je prilično solidna.

Sad, moje žalbe na igru dolaze iz veoma čudnog ugla. Da, provuče se tu koja greška i ima nekih zagonetki koje su malo previše teške, ali dobar deo zamerki će se svoditi na samu kooperativnost. Okej je koristiti vokitoki dok ste odvojeni od vašeg partnera, ali developeri su zaista mogli da implementiraju neki voice chat baziran na blizini igrača. Drugo, ako se ipak upustite u solo igranje, mogu vam odmah reći da će to biti praktično nemoguće, pošto nasumičnih online soba ima malo, a samim tim i malo igrača. Čak iako uspete da uđete u neku od njih bićete brzo izbačeni ili će se drugi igrač drati na vas. Samim tim možemo reći da igri fali par sistema, tako da vas niko neće kriviti ako koristite Discord ili nešto slično pri komunikaciji sa vašim saigračem.

Kooperativnih igara je malo na tržištu. Ako ste fan istih ili redovno obilazite Escape Room sobe, onda je ovo igra apsolutno napravljena za vas. Moram ipak da napomenem da, za razliku od igre kao što je A Way Out, We Were Here Forever morate kupiti i vi i vaš partner ako želite zajedno da ga opikate.

Igru ustupio: Total Mayhem Games

We Were Here Forever

17.99€