Vožnja boli glava: Redout 2 recenzija

Video igre žanra trkačina se mahom dele na tri različite vrste. Prvo imamo igre arkadnog tipa gde pripada Need for Speed, pa simulacije poput Gran Turismo, dok je treći tip igre mešavina ova dva tipa, gde je za primer zgodno uzeti Forza Horizon serijal. Svaka vrsta ima svoju publiku. Arkadne trkačine su za igrače koji ne vole mnogo realizma, već prostu zabavu. A kada kreirate igru arkadnog tipa za fanove trkačkih simulacija, dobijate Redout 2.

Redout 2 je futuristička trkačina koja zahteva perfekcionizam. Ako ste nekada igrali Wipeout jasno vam je o čemu se radi, samo sa višom skalom težine i malo čudnovatim dizajnom kontrola. Ovo predstavlja hardkor nivo ‘’antigravitacionih trkačina’’ i izazov dobro dođe, jer je igra kao stvorena da vas dovede do same ivice. Sam početak igre vas sprovodi kroz tutorijal koji nije dovoljan da biste se skontali sa kontrolama, ali daje osnove. Samim tim, očekujte da prva trka prođe katastrofalno, ali ne dajte da vas to omete.

Iako igrači mogu da podešavaju pogone, stabilizatore i slično, morate da shvatite da je ovo naslov koji se ponosi veštinom nad statistikom.

Redout 2 je pravi test umeća, bilo da ste novajlija ili veteran žanra. Čeka vas 36 jedinstvenih trkačkih staza koje vas vode na planinu Fudži, do Starog Kaira, Marijanskog rova, rudnika Tartarus i drugih živahnih mesta. Svaka varira u zavisnosti od gravitacije, atmosfere i temperature, a postoje i opasnosti kao što su led, vrela magma i slaba vidljivost sa kojima se takođe treba izboriti.

Redout 2 ima nekoliko opcija za igranje, uključujući arkadni režim, career i sveprisutni multiplejer. Tamo gde će vam arkadni režim omogućiti da uskočite pravo u igru i da brzo napredujete za nekoliko trenutaka, režim karijere će vam olakšati niz izazova pre nego što krenete da prolazite kroz ‘B’, ‘A’ i ‘ S’ lige, kulminirajući u SRRL Invitational. „Olakšati“ nije baš pravi termin, jer ima više problema da se prođe test brzine. U početku su Speed eventi bili zabavan izazov, ali čim uđete u A ligu, počinju da postaju zaista strašni.

Vizuelni stil je vrlo impresivan, a kroz trke će vas pratiti i uzbudljive numere i vrlo napeta i živahna atmosfera. Nažalost, taj početni utisak nije potrajao – posle nekoliko sati neke pesme zaista dosade!

Većina igrača će imati problema sa kontrolama. Igrajući na PC sa kontrolerom moram priznati da se developer 34BigThings baš potrudio, ali opet zameram na kompleksnosti. Kontrole su vrlo pipave, i samo jedna greška će vas koštati HP-a i pozicije na stazi. Neću da vas lažem, Redout 2 zahteva dosta veštine i istrajnosti, i prilično je težak. Međutim, kada jednom skontate kontrole na valjan način, igra postaje višestruko zabavnija.

Na kraju mogu samo da kažem da bih svima preporučio Redout 2. Ako ste ranije igrali druge ‘’antigravitacione trkačke igre’’, znate o čemu se radi. Ako ste ljubitelj brze i haotične vožnje, Redout 2 je definitivno igra za vas.

Autor: Milan Janković

Igru ustupio: Sandbox Strategies

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.