Skoro svaki studio prolazi kroz takozvani crunch period kako se igra približava datumu izlaska. Iako nije ni zdrav ni dobar, to je uobičajena praksa u industriji. Na sreću, studiji preduzimaju korake da ponište ovu kulturu krckanja, a Naughty Dog tvrdi da je predstojeći The Last of Us Part 1 razvijen bez uključivanja dodatnog pritiska na zaposlene.
Uoči objavljivanja 2. septembra, Naughty Dog je sada objavio da je The Last of Us Part 1 – rimejk PS3 klasika – zvanično postao zlatan, što znači da je igra završena, izuzimajući konačne ispravke grešaka.
Odgovarajući na ovu najavu, Entoni Vakaro, glavni umetnik okruženja u Naughty Dog-u, izjavio je da je „Ovo je prvi put u mojoj 13-godišnjoj karijeri, u više studija, da nisam morao da crunchujem da bih završio igru. Dobar je osećaj.”
Kao što je pomenuto, crunch je nesrećna stvarnost koja postoji u svim aspektima razvoja igara. Međutim, ohrabrujuće je videti da se studiji direktno bave i bave ovim pitanjem – osiguravajući da oni koji prave igre koje toliko volimo ostanu srećni i zdravi.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.