PlayStation 4
Bez dodatnog pritiska na zaposlene tokom razvoja The Last of Us rimejka
Skoro svaki studio prolazi kroz takozvani crunch period kako se igra približava datumu izlaska. Iako nije ni zdrav ni dobar, to je uobičajena praksa u industriji. Na sreću, studiji preduzimaju korake da ponište ovu kulturu krckanja, a Naughty Dog tvrdi da je predstojeći The Last of Us Part 1 razvijen bez uključivanja dodatnog pritiska na zaposlene.
Uoči objavljivanja 2. septembra, Naughty Dog je sada objavio da je The Last of Us Part 1 – rimejk PS3 klasika – zvanično postao zlatan, što znači da je igra završena, izuzimajući konačne ispravke grešaka.
Odgovarajući na ovu najavu, Entoni Vakaro, glavni umetnik okruženja u Naughty Dog-u, izjavio je da je „Ovo je prvi put u mojoj 13-godišnjoj karijeri, u više studija, da nisam morao da crunchujem da bih završio igru. Dobar je osećaj.”
Kao što je pomenuto, crunch je nesrećna stvarnost koja postoji u svim aspektima razvoja igara. Međutim, ohrabrujuće je videti da se studiji direktno bave i bave ovim pitanjem – osiguravajući da oni koji prave igre koje toliko volimo ostanu srećni i zdravi.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.