Trenutno smo u periodu između više generacija, pri čemu mnogi najnoviji naslovi takođe dolaze u sisteme prethodne generacije. Jedna igra koja neće biti preneta na PS4 je predstojeći Final Fantasy VII Rebirth, koja je, prema rečima izdavača Square Enix, posledica poboljšanih brzina SSD-a za PS5.
U nedavnom intervjuu koji je obavio japanski sajt ‘Gamer’ (i preveo Gematsu), Joshinori Kitase, producent predstojećeg Final Fantasy VII Rebirth, raspravljao je o razlozima zašto igra neće doći na PS4 uprkos tome što prvi deo FF7 rimejk trilogije prvobitno objavljena na pomenutom sistemu. Prema Kitaseu:
„To je ekskluzivno za PlayStation 5 zbog kvaliteta grafike, naravno, kao i brzine pristupa SSD-u.“
Objašnjavajući dalje, Kitase je rekao: „Pošto se avantura odvija u ogromnom svetu nakon bekstva iz Midgara, stres pri učitavanju predstavlja ekstremni bottleneck. Smatrali smo da su nam potrebne specifikacije PlayStation 5 da bismo to prevazišli i udobno putovali svetom.”
Iz onoga što smo videli u Final Fantasy VII Rebirth – kao i po onome što znamo iz originalnog naslova iz 1997. – drugi čin igre je mnogo otvoreniji od Midgar sekcije. Uzimajući u obzir činjenicu da je PS4 izdanje FF7 već guralo konzolu do njenih granica, ova ekskluzivnost sledeće generacije ima smisla. Nadamo se da će više fanova moći da se dočepa PS5 do trenutka kada igra bude objavljena zime 2023. godine.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.