PlayStation 5
15 godina bi bilo potrebno da Final Fantasy 16 bude open-world
Producent Final Fantasy 16 je tvrdio da je razlog zašto igra nema otvoren svet taj što bi za nju onda trebalo deceniju i po da se pojavi.
U novom intervjuu u najnovijem izdanju časopisa Famitsu, Naoki Yoshida je objasnio da smatra da su mu drugi elementi važniji u definisanju onoga što čini igru Final Fantasy, i da bi pokušaj da je učini otvorenim svetom povrh svega ostalog bio korak predaleko.
„Kada sam igrao prvu Final Fantasy, mislio sam da je ’ovo je igračko iskustvo poput filma’“, objasnio je Jošida.
„Produkcija, tajming dijaloga, drama, zvuk—svi su kombinovani da bi stvorili najveće moguće iskustvo igranja. Kada su Chocobo ili Moogle uključeni, mislio sam da je to već bilo iskustvo Final Fantasy. To iskustvo igre mora da se oseti i u Final Fantasi XVI.
„Kada se razmatraju četiri glavne tačke, verujem da je praktično nemoguće tražiti sve. Da smo imali period razvoja od oko 15 godina, možda bismo imali priliku da izazovemo sebe sa otvorenim svetom. Na kraju krajeva, skoro je nemoguće u smislu vremena i troškova stvoriti globalnu priču u otvorenom svetu.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.