Nije tajna da je Assassin’s Creed jedna od Ubisoftovih najunosnijih franšiza. Počevši od 2007. godine, franšiza otvorenog sveta o bratstvu ubica iz senki upravo je dostigla prekretnicu koju niko ne bi predvideo pre 15 godina. Assassin’s Creed Valhalla je prva igra koja je premašila barijeru od milijardu dolara u smislu prihoda.
Vest dolazi iz sinoćnjeg poziva sa investitorima, tokom kojeg je izvršni direktor Ubisofta Iv Gimo preneo uspeh naslova. Ljudi koji su pratili razvoj poslovnog modela franšize možda su u nekom trenutku videli da se ovo dešava.
Nakon prve godine pauze reboot sa Assassin’s Creed Origins, prioriteti razvoja i dizajna su se promenili. Oslanjajući se više na elemente RPG-a, zajedno sa centralizovanijim fokusom na velike otvorene svetove, Assassin’s Creed je uzeo naznake iz live-service naslova uvođenjem nekih proceduralno generisanih sadržaja i vremenskih događaja.
Čak je i Assassin’s Creed Odyssey iz 2018. dobio novi sadržaj krajem prošle godine u okviru saradnje sa Assassin’s Creed Valhalla. Naravno, Assassin’s Creed Valhalla je postao najskladniji sa svojom monetizacijom i angažovanjem igrača. Njegova postavka i struktura postavili su osnovu za tempirane festivalske događaje, koji su postali popularni među igračima, dodajući dodatni podsticaj da se neprestano vraćaju dalje od složenijih proširenja.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.