Broj aktivnih mesečnih korisnika Activision-a (MAU) pao je ispod 100 miliona po prvi put u skoro tri godine.
Tokom drugog kvartala izdavača Call of Duty franšize, koji je završen 30. juna, MAU je iznosio ukupno 94 miliona, što je manje sa 100 miliona u prvom kvartalu.
Njeni MAU su bili iznad 100 miliona od četvrtog kvartala 2019. godine, kada je objavljen Call of Duty Mobile, i dostigao vrhunac na 150 miliona tokom prvog kvartala 2021. godine.
Activision je u ponedeljak saopštio da su prihodi i operativni prihodi u drugom tromesečju opali u odnosu na prethodnu godinu, „odrazujući manji angažman za Call of Duty franšizu, ali su porasli u odnosu na prvi kvartal“.
Može se očekivati da će angažman porasti tokom četvrtog kvartala kompanije, kada planira da objavi dve nove igre Call of Duty.
Activision je potvrdio datum objavljivanja Call of Duti Modern Warfare 2 28. oktobra 2022.
Call of Duty: Varzone 2.0 će takođe biti lansiran kao produžetak univerzuma Modern Warfare kasnije ove godine.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.