Prema rečima režisera igre Prey Raphaela Colantonia, Bethesda je naterala Arkane Studios da koristi to ime, iako on to nije želeo.
Ako niste čuli za Prey, prvi put objavljen 2017. godine, to nije posebno iznenađujuće, jer nije dobro prošao (iako je to jedna od najboljih Arkaneovih igara). Postojala je i igra objavljena 2006. koja se takođe zove Prey, koju je napravio Human Head Studios, na koju Bethesda poseduje prava. I tako, uprkos tome što noviji naslov nema nikakve veze sa originalom, on koristi ime, a prema nedavnom intervjuu sa direktorom Prey 2017, Arkaneovoj odluci nije bilo ko da koristi to ime. „Zvati Prey Prey, to me je veoma bolelo. Nisam želeo ovu igru da nazovem Prey, a morao sam da kažem da sam to ipak želeo pred novinarima“, rekao je Kolantonio u podcastu AIAS Game Maker’s Notebook.
Nazivanje igre Prey nije učinilo igri nikakvu uslugu čak i ako je postojala prepoznatljivost brenda. Fanovima originala se nije dopala činjenica da je nova potpuno drugačija od originala, a onima kojima se original nije dopao „nisu čak ni tražili igru“, a Kolantonio je to nazvao „greškom u prodaji .”
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.