Deveta generacija sistema za video igre videla je da konkurentske kompanije zauzimaju potpuno različite pristupe kada je u pitanju marketing i izdavanje njihovih sistema, pri čemu je Microsoft krenuo na pristup „igraj bilo gde“, dok je Sony i dalje malo staromodan u tom pogledu. U nedavnom intervjuu za Gamesindustry.biz, Sony je potvrdio da se ovaj pristup neće promeniti – barem kada je PlayStation Plus u pitanju.
Soni je nedavno obnovio svoju pretplatničku uslugu PlayStation Plus, proširivši je tako da nudi tri različita nivoa: PlayStation Plus Essential, Extra i Premium. Extra predstavlja najbolju vrednost za novac, pružajući korisnicima iskustvo slično onom na Xbox Game Pass sa nekim igrama koje dolaze prvog dana na PS Plus.
Prema rečima šefa indie igara Shuhei Yoshida „Za Extra paket, naš pristup [je] da volimo da pomažemo izdavačima [sa] upravljanjem životnim ciklusom. Upravljao sam “prvom stranom” [na PlayStation], tako da znam da je to kao u filmovima — film prvo izlazi u bioskopu, a onda ide na pay per view, ili na uslugu pretplate, ili besplatnu TV, i tako svaki put generiše novi prihod i dopire do šire publike.”
Razlažući dalje, rekao je „Na isti način, mi verujemo u premium izdanje naslova i nakon možda šest meseci, ili tri meseca, ili tri godine, kada se prodaja igre smanji, uključivanje u ovu uslugu, PS Plus Extra, može pomoći u predstavljanju ovih igara novoj, široj publici. Neki ljudi su možda propustili ove igre kada su izašle i to je odlična šansa da se igraju i ili ako postoji DLC ili nastavak, možemo pomoći da se podigne interesovanje šire publike za franšizu.”
Ovaj pristup ima smisla iz perspektive pružaoca usluga, pa iako se neki možda ne slažu sa ovom taktikom, čini se da je ovo put kojim je Sony izabrao da ide – barem ove generacija.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.