Prema brojnim izveštajima koji su se pojavili nedavno, Halo bi mogao da odbaci Slipspace Engine u korist Epic-ovog Unreal Engine 5. Ako se ovo zaista dogodi, naredni Halo bi mogao biti sledeća triple-A igra koja će odbaciti svoj interni pokretački endžin zarad Unreal Engine. I da, prethodna triple-A igra koja je ovo uradila jeste The Witcher 4.
Drugi tim koji je napustio svoj interni motor bio je Flying Wild Hog. Umesto da koristi Roadhog Engine, Flying Wild Hog će takođe koristiti Unreal Engine za svoje buduće igre. Takođe ne zaboravimo da STALKER 2 koristi Unreal Engine 5.
S obzirom na činjenicu da je Halo Infinite bi degradiran (i da je patio od velikih problema sa grafikom i optimizacijom), savršeno je logično poništiti Slipsace Engine. Takođe ima savršenog smisla koristiti Unreal Engine 5 koji trenutno ima najnaprednije tehničke karakteristike.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.