Većina Bethesda igara je poznata po svojim dijalozima, a Starfield nije izuzetak. U nedavnom intervjuu. Tod Hauard je otkrio različite karakteristike iz njihove predstojeće naučno-fantastične akcione RPG igre, uključujući njen sistem dijaloga i ubeđivanja koji je uporediv sa Skyrim i Fallout ostvarenjima.
U intervjuu postavljenom na Bethesdin zvanični YouTube kanal, Hauard je odgovorio na razna pitanja o igri. Jedno od pitanja se odnosilo na sistem dijaloga u igri. Govorni sistemi su jedna od karakteristika po kojima su Bethesda igre poznate. Kao takav, nije iznenađenje da se igrači takođe raduju tome kako ih ova igra implementira. Hauard je spomenuo da vraća dijalog u stilu „klasične Bethesde“. Spomenuo je da je moguće videti emocije i reakcije lica ljudi sa kojima igrač razgovara. Ovo mnogo podseća na Oblivionov govorni sistem, gde su igrači takođe mogli da vide emocije i reakcije NPC-a.
Hauard je zapravo primetio da je Starfild upravo prošao 250.00 redova dijaloga, što je više od četiri puta više od 60.000 Skyrimovih, i više od dva puta od 111.000 linija u Fallout 4. Ova ogromna količina dijaloga će igračima dati dobar uticaj dok igraju igru. Zatim pominje sistem ubeđivanja govora, za koji primećuje da se oseća prirodnim i kao deo dijaloga. Napomenuo je da ne želi da igrači pomisle da su ušli u drugi režim koji se razlikuje od redovnog dijaloga.
Osim sistema dijaloga u igri, on se takođe pozabavio inspiracijom iza igre. Ovo je uključivalo Sundog (1984), kao i stonu igru Traveler (1977). Hauard je tada pokušao da napravi igru Traveller, ali memorija računara to nije mogla da podnese, nešto što on u šali kaže da je radio poslednjih 40 godina. On napominje da je želeo da napravi tešku naučno-fantastičnu igru koristeći današnju tehnologiju.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.