Netflix već godinu dana gradi sopstveni biznis sa igrama. Kompanija je kupila i pokrenula nove studije za igre i donela izbor naslova u svoj servis za striming. U budućnosti, Netflix bi mogao da nastavi dalje sa ponudom igara u oblaku, uzimajući pouke iz Google-ovih problema sa pokretanjem Stadia.
Ove nedelje na TechCrunch Disrupt, potpredsednik Netflix-a za igre, Mike Verdu, govorio je o temi igranja “putem oblaka” i povećanja Netflix-ove ponude sadržaja za igre. Prema Verduu, igranje u oblaku treba tretirati kao „dodatnu vrednost“, a ne kao „zamenu za konzolu“, sa nadom da će vremenom to postati prirodan deo načina na koji ljudi igraju igre iz dana u dan.
Verdu je uzeo u obzir probleme sa Stadijom, rekavši da, iako je usluga možda bila uspešna sa tehničke strane, imala je velikih problema sa svojim poslovnim modelom. Imajući to na umu, možemo očekivati da bilo koja Netflix ponuda za cloud igre neće tražiti od vas da kupite igre po punoj ceni. Umesto toga, videli bismo nastavak Netflixovog modela pretplate.
Međutim, vredi napomenuti da je Netflix počeo da ima neke sopstvene probleme sa poslovnim modelom. Suša u sadržaju koji pripada „must see“ odeljku na Netflixu i konstantan rast cena pretplate odbacili su milion pretplatnika ranije ove godine. Nabavka igara za biblioteku sadržaja je skupa, a takvi poduhvati bi mogli dodatno povećati cene pretplate. Ovo zauzvrat može usporiti rast i dovesti do gubitka pretplatnika, sa čime Netflix već kuburi.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.