Ove godine, Sony je potpuno obnovio svoju ponudu pretplatničkog servisa, uvodeći nove više nivoe PlayStation+ sa pristupom velikoj biblioteci igara. U mesecima od tada, Sony je izgubio pretplatnike iz godine u godinu, ali je veći procenat kupaca prešao na nove nivoe.
Kao deo Sonijevog izveštaja o zaradi u drugom kvartalu, kompanija je otkrila da su PS+ pretplate pale u odnosu na prethodnu godinu sa 47,3 miliona na 45,4 miliona. Mesečno aktivni korisnici PlayStation Network-a takođe su opali tokom kvartala za otprilike dva miliona igrača. Finansijski direktor kompanije Sony ipak nije previše zabrinut zbog ovog pada, jer se to uglavnom smatra nuspojavom perioda pandemije koji se bliži kraju. Tehnološke kompanije su tokom 2020. i 2021. uživale u ogromnim dobitcima širom sveta, ali s obzirom da se mnoge zemlje vraćaju u normalu, sve je manje ljudi koji igraju igre tako često kao tokom pandemije.
Dok je PS+ tehnički izgubio pretplatnike iz godine u godinu, prihod po pretplatniku je porastao za 21% u odnosu na prethodnu godinu, što ukazuje da su mnogi korisnici prešli na PS+ Extra i Premium nivoe. Za sada se čini da je uvođenje ovih nivoa bilo uspešno.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.