Domaća Scena

Reportaža: Play! ekipa na Scorn žurci

Verujte nam da i mi napuštamo premise redakcije s vremena na vreme, a pored sagledavanja kako stvarni život izgleda, volimo i da se okupimo na proslavama domaćih developera nakon uspešnog lansiranja igre.

Ovoga puta povod je bio i te kako svečan i sa razlogom, jer je studio Ebb Software rešio da proslavi uspešan izlazak svog biomehaničkog horora – Scorn. Nakon dugog niza godina napornog rada i brojnih uspona i padova, studio je okupio sve svoje developere i prijatelje u beogradskoj Destileriji u čast igre Scorn.

Okupljanje je bilo u fazonu žurke, koja je bila prožeta motivima igre Scorn, što možete videti u priloženim fotografijama. Sa stanovišta atmosfere morate nam verovati na reč, jer su vaši urednici uživali u čašici pića i čašici razgovora sa marljivim developerima studija, kao i bogatom keteringu.

I pored sjajne zabave, odmah smo se bacili na posao, pa smo u razgovoru sa članovima Ebb Software studija, koji trenutno broji preko 55 developera, popričali o pređenom putu i budućnosti.

Svi su naravno presrećni što je Scorn objavljen i što je ovako jedinstvena igra pronašla svoju nišu na svetskom tržištu. Svi su se takođe složili da bi bilo dosta bolje da je igra izašla ranije sa podrškom koju su dobili u kasnijim fazama razvoja, ali su takođe istakli da su stekli ogromno iskustvo koje će definitivno značiti u razvoju nekog narednog projekta, kojeg će definitivno biti i koji će, nadamo se, izaći dosta brže. Znam, znam, i mi smo radoznali koji bi to naredni projekat mogao biti, ali ni prijatna atmosfera na žurci nam nije pomogla da saznamo o čemu se radi.

Svojevrsni vrhunac večeri bio je svečani govor, prepun pohvala i zahvalnosti usmerenih ka celom timu, ali i izdavaču Kepler Interactive, čiji su predstavnici takođe bili gosti na žurci.

Scorn je trenutno dostupan na PC i Xbox platformama, gde je igra, očekivano, privukla veliku publiku. Prema podacima sa Steama, igra ima preko 70% pozitivnih recenzija, sa maksimalnim brojem od 8000 istovremenih igrača. Procenjuje se da je prodato negde između 150 i 200 hiljada kopija igre samo na Valve platformi, ali i dalje iščekujemo zvanične rezultate.

Jako nam je drago što smo imali priliku da prisustvujemo ovakvom događaju, a još nam je draže što je studio iz naše zemlje uspeo da pred svetsku publiku dovede ovakvo ostvarenje. Našu recenziju igre Scorn možete pročitati u ovom broju časopisa i na našem sajtu!

Autor: Milan Janković

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required


Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top