Hideo Kojima i Kojima Productions su preuzeli veliki rizik kada su odlučili da razviju Death Stranding. Tehnički simulator isporuke sa drugačijim gejmplejom i „frustrirajućom“ mehanikom. Uprkos tome, igra je uspela da pronađe svoju publiku, i iako je možda imala spor početak, Death Stranding je do sada igralo više od 10 miliona ljudi.
Objavljujući na svom blogu, Kojima Productions je rekao: „Do 8. novembra 2022. DEATH STRANDING se povezao sa preko 10 miliona Portera širom sveta na PlayStation 4, PlayStation 5 i PC-u. Ova prekretnica dolazi kada franšiza DEATH STRANDING proslavlja svoju 3. godišnjicu nakon lansiranja 8. novembra 2019.“, a na zvaničnom Twitteru je dodato „Hvala svima na vašoj podršci!“
Nakon lansiranja krajem 2019., Death Stranding je naišao ne samo na mešovitu kritiku, već i na mešoviti komercijalni prijem – pri čemu je nova franšiza bila lošija na nekim tržištima dok je bila odlična na drugim. Međutim, do marta 2021. godine, igra je zvanično prodata u 5 miliona primeraka, što se učvrstilo kao uspeh.
Od tada, Death Stranding je video višestruka dodatna izdanja, uključujući i next-gen Director’s Cut, kao i da je došao na usluge pretplate kao što je Xbox Game Pass za PC. Bez obzira da li je dodatnih 5 miliona došlo od prodatih kopija ili ne, impresivno je videti tako jedinstvenu igru koja okuplja tako impresivnu publiku.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.