PC
Šef Xbox brenda veruje da je odlaganje igre Starfield pravi potez
Videli smo dosta kašnjenja igara u 2022. godini, ali najveće odlaganje ima Starfield, igra koja je trebala biti trešnja na vrhu šlaga po pitanju nadolazećih igara za praznike. Iako Starfield neće biti veliki hit praznične sezone, što je Microsoft želeo, kompanija kaže da je odlaganje na kraju bio pravi potez.
Odlaganje igre je skoro uvek pravi potez, čak i ako postoji početno razočarenje fanova. Prerano izbacivanje igre može dovesti do katastrofalnih rezultata i može potrajati da se ljudi vrate nazad, kao što smo videli sa Cyberpunk 2077 i No Man’s Sky, za koje je oba trebalo više od godinu dana nakon lansiranja da se vrate na pravi put.
Govoreći u podkastu Decoder ove nedelje, Fil Spenser je razgovarao o odlaganjima igara Starfield i Redfall, od kojih su oba sada zakazana za prvu polovinu 2023. godine. U suštini, Spenser je želeo da iskoristi ovu priliku da pruži dodatnu podršku Bethesdi i Arkaneu.
„Kada pogledate unatrag, i kada pogledate igru kao što je Starfield, trebalo je toliko dugo i toliko ulaganja tima u novu franšizu. Odluka da se timu da vremena da izgradi igru za koju smatraju da treba da gradi je prava stvar.”
Zbog drugih izvora prihoda Xbox-a, ovim timovima sada može trebati više vremena da zaista doteraju svoje igre. Kao što znamo iz prethodnog iskustva, Bethesda ima tendenciju da lansira svoje glavne naslove sa više od nekoliko grešaka koje treba ukloniti. Sa ovim odlaganjem, nadamo se da će lansiranje igre Starfield biti “lakše” od prethodnih izdanja.
Ipak, odluka o odlaganju igre takođe nije nešto što Xbox shvata olako. Kako Spenser kaže, vraćanje igre unazad ima finansijske implikacije i postoji mnogo stvari koje morate da odvažite u procesu, kao što su očekivani rast i prilagođavanje prihoda.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.