Cowabunga opet: Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection recenzija

Konami, Konami, Konami. Vidi ga kako je tih i ništa ne radi par godina, i evo ga vraća se na velika vrata pokušavajući da progura nostalgiju i naše detinjstvo nama pod nos kako bi ga opet zavoleli. Pa sad, taj poduhvat neće biti toliko lak, iako je ovo veoma, veoma dobra kolekcija TMNT igara ne samo sa arkada, nego i sa konzola Nintendo, Super Nintendo, Sega pa čak i Gameboy.

Iako znamo da TMNT univerzum ima mnogo igara vezanih za različite serije i iteracije, igre u ovoj kolekciji su pretežno izabrane iz kultnog serijala iz 80-ih koji je i najviše popularizovao celu franšizu. Imaćete prilike da ponovo vidite klasične likove iz crtane serije TMNT u akciji, i da budete njihov saputnik na čudnim avanturama kroz Menheten.

Sama kolekcija sadrži 13 igara, dve sa arkada, četiri sa NES konzole, dve sa SNES konzole, dve sa Sega Genesis konzole, i tri sa Gameboy konzole. Ovde ćete lako naći naslove koji su vam pojeli brdo žetona u igraonicama ili ste ih sa radošću igrali na Segi. Jedanaest naslova ćete takođe moći da igrate u originalnoj japanskoj verziji.

Pored standardnih side scrolling avantura, dodato je i nekoliko tabačina sa tematikom i likovima iz TMNT. Sve igre su verno portovane, čak i sa nekim starim gličevima i bagovima, ali zato je dodato i nekoliko poboljšanja u ovaj miks. Svaka igra će imati posebne opcije, koje bi lako mogli da nazovemo olakšicama za prelaženje same igre. Opcije nisu iste za svaku igru i možete ih aktivirati pre pokretanja iste. Dodatno, u samoj igri postoje komande koje će biti aktivne za sve. Među njima je opcija da se premota vreme nekoliko sekundi unazad kako biste izbegli udarac neprijatelja, ili čak smrt. Kada je reč o ostalim olakšicama, na raspolaganju vam je i Save State komanda.

Što se tehničkih poboljšanja tiče, možete promeniti rezoluciju ili čak podesiti widescreen, a pre svega najzabavniji dodatak jeste podešavanje različitih filtera preko same igre, kao što je TV filter, ili monitor filter koji će dodatno probuditi nostalgičan element ili čak načiniti da neke igre izgledaju još bolje.

Opisivati svaku od 13 igara bi bilo previše, ali osim onih koje možemo svrstati u tabačine, većina će se svoditi na premlaćivanje talasa protivnika, prelaženje nivoa i eventualno tuču sa nekim od boss protivnika. Sve igre koje su ranije podržavale igranje u više igrača to naravno podržavaju i u ovoj kolekciji, ali samo nekoliko naslova ćete moći da igrate u online režimu.

Kao dodatak svim fanovima i starijim igračima, ali naravno i novajlijama, igra u sebi sadrži kolekciju pregršt zanimljivosti u obliku skečeva, korica IDW serijala stripova, scena iz svake epizode crtane serije TMNT, pa čak i originalne reklame iz časopisa za igre u kolekciji. Velika količina istorije TMNT franšize se ovde može pronaći bez ikakvog cimanja i otključavanja, što važi i za sve dodatne opcije ili šifre za igre.

Grafičkih podešavanja nema mnogo osim već pomenutih filtera i razvlačenja ili uvećanja ekrana. Igre ćete dobiti u njihovom originalnom obliku sa svim mogućim prednostima i manama. Muzika je doterana i ispeglana da zvuči još bolje nego ranije, ali naravno i dalje će se pridržavati onoga što smo pamtili u originalu.

Najveći problem u kolekciji jeste to da online komponenta jedva radi i prečesto ima previše jak lag tokom igranja, pogotovu ako želite da igrate sa ortacima koji nisu u istoj sobi sa vama.

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection je savršena kolekcija ne samo za nekoga ko je odrastao na starom TMNT crtanom filmu, nego i za nove igrače koji bi želeli da se upuste u ovaj serijal i da isprobaju prvih 13 igara u franšizi. Cena kolekcije jeste pomalo visoka, ali je obavezno uzmite na nekom popustu, ukoliko ste spremni da se suočite sa nivoom užasne težine koji je bio sveprisutan u igrama ovog vremena!

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection

39,99€
8