S obzirom na to da video igre evoluiraju tako da zahtevaju sve veću upotrebu internet podataka, to brzo postaje jedan od najvećih faktora koji doprinose saobraćaju kod provajdera internet usluga – kako zbog igranja na mreži, tako i zbog preuzimanja podataka igara. Jedno od najvećih lansiranja ove godine – Warzone 2.0 – naišlo je na oborene rekorde jer su igrači trošili više od 21 terabita u sekundi.
Kako je izvestio ISPreview, Virgin Media je protekle srede, 16. novembra, zabeležila svoj najprometniji dan kada je u pitanju igranje igara, kada je prvi put lansiran Call of Duty Warzone 2.0. U to vreme, korisnici Virgin-a su gurnuli promet ISP-a do maksimuma od 21 terabita u sekundi – što je malo manje od ukupnog rekorda koji je držao Amazon nakon striminga od 5 utakmica Premier lige u isto vreme.
Govoreći ovom prilikom, Jeanie York, CTO u Virgin Media, rekla je „Gaming nastavlja da podstiče rekordne skokove potrošnje na našoj mreži, dokazujući koliko su onlajn igre popularne među našim klijentima.“
Ukupno, lansiranjem Warzone 2.0 16. preuzeto je 138 petabajta podataka – iako je prethodno učitavanje bilo dostupno danima ranije. Još nemamo podatke o tome koje komercijalne performanse ima ovaj novi Battle Royale naslov, ali sudeći po internet saobraćaju, besplatna igra je odlično počela.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.