Obzirom da se Sony snažno zalaže protiv Microsoftove kupovine Activision-Blizzarda, glavna briga kompanije Sony u vezi sa ugovorom je franšiza Call of Duty i kako bi mogla postati ekskluzivan za Xbox platforme kada se ugovor progura.
Ako se pitate zašto Sony jednostavno ne napravi sopstvenu Call of Duty igru ili pronađe novu igru koja će zaokupiti publiku pucačina u prvom licu za više igrača, to je zato što se franšiza ne može „replicirati“ prema Soniju. Sa odgovorom kompanije (Sony) na CMA (Competitions and Market Authority) koji se nedavno pojavio, jedna sitnica uključena je u to koliko je primeraka Call of Duty prodao.
U izveštaju, Sony ističe da čak i veliki izdavač poput EA koji ima mnogo iskustva u pravljenju AAA igara, nema stručnost ili iskustvo da ponovi njegov uspeh (uspeh CoD franšize). Sony, citirajući najbližeg konkurenta Call of Duty, Battlefield franšizu, pominje da pucačina kompanije EA “ne može da ide u korak”, pa je čak otkrio da je Call of Duty sada prodat u preko 440 miliona kopija, dok je Battlefield franšiza “samo” na 88,7 miliona prodatih kopija.
Dok Activision i EA reklamiraju koliko novca zarađuju njihove igre, izdavači skoro uvek ne otkrivaju zvanične brojeve prodaje. Izgleda da je disparitet između ove dve kompanije veći nego što su neki mogli da predvide (ili možda čak i ne).
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.