Nakon godina čekanja, željni fanovi su konačno mogli da igraju Cupheadov dugo očekivani DLC. Nakon objavljivanja u junu, tim u Studiju MDHR je sada otkrio da je The Delicious Last Course već prodat u preko 2 miliona primeraka.
Objavljujući na Twitteru, Studio MDHR je rekao „Na naše veliko iznenađenje, možemo da objavimo da je The Delicious Last Course postao dvostruko platinasti, prodavši se u 2 miliona primeraka na svim platformama!“
Tim je nastavio: „Tako smo zahvalni svima koji su se pridružili Cupheadu, Mugmanu i gospođi Chalice u ovoj novoj avanturi. Vaša podrška nam znači ceo svet.”
Cuphead je prvi put izašao još 2017. godine, tako da je ovaj DLC bio dugo očekivan. Iako ne baš 6+ miliona primeraka koliko je originalna igra prodala (od jula 2020.), The Delicious Last Course je na dobrom putu da dostigne takve visine s obzirom da je prodat u 2 miliona za 6 meseci.
Budućnost Cuphead-a je trenutno nepoznata u svim medijima, s tim da je Delicious Last Course jedini planirani deo DLC-a u igri, a Netflix serija je dobila svoju trilogiju sezona tokom 2022. Imajući to u vidu, s obzirom na uspeh Cuphead-a i njegov DLC, ovo verovatno neće biti kraj serijala.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.