PC
Assassin’s Creed Mirage će biti manjeg obima jer Ubisoft shvata da ogromni svetovi zamaraju igrače
Assassin’s Creed igre su postale ogromne sa nedavnim ostvarenjima u franšizi, do te mere da su ih mnogi igrači optužili za naduvanost otvorenog sveta, ali će Mirage navodno rešiti taj problem. Nedavno je kreativni direktor za Assassin’s Creed Mirage Stefan Boudon govorio u intervjuu o osnovnim stubovima igre, a jedan od njih je smanjenje obima uobičajene formule Assassin’s Creed serijala kako bi se predstavilo manje, intimnije iskustvo koje je vođeno karakterom u Mirage-u.
Boudon je podelio neke detalje o manjem dizajnu Assassin’s Creed Mirage u razgovoru za GamesRadar. Prema Boudonu, iako tim nije u potpunosti izgubio iz vida igre kao što su Assassin’s Creed Odyssey ili Valhalla, tim je primetio fanove koji su tražili manju i fokusiraniju igru.
„Među našim fanovima počeli smo da čujemo želju za pričom vođenom karakterom, fokusiranom na osnovne stubove prvih AC-a u intimnijoj skali“, objasnio je Boudon. „To odjekuje nama kao i developerima i ovo je bila početna tačka projekta.“
Boudon je takođe objasnio kako će se novije AC igre odraziti na dizajn Mirage-a, uglavnom u smislu njihove RPG mehanike i lootovanja.
„Naravno, prva dolazi iz naše zajednice: Origins, Odyssey, Valhalla, sve su to odlične igre sa obećanjem da će imati epsko putovanje u snažnoj fantaziji“, nastavlja Boudon. „Njihov opseg je kalibrisan da ispuni te ambicije jer svi prihvataju RPG mehaniku.
U prethodnim recenzijama za Assassin’s Creed Odyssey i Assassin’s Creed Valhalla, uživali smo u prelepim svetovima za istraživanje, ali je sama količina zadataka i ponavljanja otežala gejmplej. Sa fokusom na sažetiji narativ i avanturu, Mirage izgleda kao da je na pravom putu da se pozabavi ovim pitanjem.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.