Platforma za PC igre Steam je nastavila da napreduje iz dana u dan. U skladu sa trendovima koji se vide na tržištu igara na konzolama, PC igre su rasprostranjenije nego ikad, a Valve udobno sedi na vrhu zahvaljujući skoro sveprisutnosti njegove Steam usluge. Nije iznenađujuće da je 2022. predstavljala najveću godinu ikada za platformu na mnogo načina – uključujući isporuku podataka – pri čemu je Valve otkrio da je prošle godine preuzeto skoro 45 egzabajta podataka.
Kao i svake godine, Valve je objavio pregled Steam godine, pri čemu se ovaj unos, naravno, fokusira na napore tokom 2022. Objavljena objava je duga i obuhvata mnoge promene i poboljšanja koja su doneta u servis tokom prošle godine (kao što su promene u Steam-ovom režimu velike slike; Dynamic Cloud Sync; mobilna aplikacija i još mnogo toga). Za naše svrhe objavljena je najinteresantnija statistika otkriva da je tokom 2022. godine preuzeto i preneto više od 44,7 egzabajta podataka – povećanje od 36% u odnosu na 2021. godinu
Da bismo ovu cifru izrazili lakše, 44,7 egzabajta bi se izjednačilo sa svakim od 8 milijardi ljudi na Zemlji koji preuzimaju igru od 5,5 gigabajta – zaista velika suma.
Uprkos ovom ogromnom dostignuću, možda impresivnije otkriće od strane Valvea bila je činjenica da je Steam imao u proseku 83.000 novih kupaca svakog dana u godini – i da, ovo uključuje samo ljude koji su potrošili stvarni novac na uslugu.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.