Mnogi izdavači imaju svoju franšizu za automobilske trke. Playstation ima Gran Turismo, Xbox ima Forzu i Ubisoft ima The Crew – zanimljiv pogled na žanr fokusiran na održavanje akcije u pokretu u svakom trenutku kroz prilično kul mehaniku za prebacivanje vozila. Dok čekamo još vesti o nedavno najavljenom The Crew Motorfestu, Ubisoft je otkrio da su prve dve igre ukupno dostigle više od 40 miliona igrača.
Objavljujući na svom Twitteru, Stefan Belej – kreativni direktor u Ubisoft Ivory Tower – rekao je „Pre 15 godina grupa prijatelja sanjala je da kreira sopstvenu igru vožnje. Ubisoft im je verovao. Ivory je rodila #TheCrew. 15 godina kasnije 40 miliona igrača se pridružilo avanturi. Uskoro će se nastaviti sa The Crew MotorFest. Uvek verujte u svoje snove! Hvala vam svima.”
Ovo je naravno veliko dostignuće za bilo koji serijal, pa je postizanje prekretnice kao što je ova zaista vredno proslave. Uz to, vredi napomenuti da 40 miliona igrača nije jednako 40 miliona prodatih kopija.
Već godinama, Ubisoft je odlučio da se više fokusira na ukupan broj igrača koji su isprobali njihove igre, a ne na direktnu prodaju igara. To znači da bi 40 miliona moglo uključiti one koji su igrali preko usluga pretplate ili čak besplatnih vikenda.
Bez obzira na to kako su igrači dospeli u The Crew svet, 40 miliona je i dalje impresivan broj, koji je dobar znak za 3. unos u franšizi – The Crew Motorfest koji bi trebalo da izađe ove godine.
15 years ago a group of friends dreamed of creating their own driving game. Ubisoft trusted them. Ivory gave birth to #TheCrew. 15 years later 40 million players have joined the adventure. Soon it will continues with The Crew MotorFest.Always believe in your dreams! Thank you all pic.twitter.com/zuArbN7nmN
— Stephane Beley (@__Fergus__) February 25, 2023
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.