Kepler Interactive je izdavač igara čiji su suvlasnici ujedno njegovi kreatori. Osnovana 2021. godine, kompanija je sada podelila detalje o svojoj prvoj godini rada, otkrivajući da su dva najveća naslova izdavača – SIFU i Scorn – imala „izuzetno uspešna lansiranja“.
Objavljujući saopštenje za javnost, Kepler Interactive je otkrio da je izdavač u prvoj godini poslovanja imao prihod od preko 50 miliona dolara, uz tvrdnju da su 2022. godine „videli izuzetno uspešna lansiranja osnivačkih studija, domaćeg Ebb Software (Scorn) i Sloclap ( Sifu).“
Kepler nije ponudio nikakvu konkretnu statistiku prodaje za Scorn, ali je otkrio da je tabačina SIFU sada zvanično prodata u preko 2 miliona primeraka od lansiranja na Playstation-u i Epic Games Store u februaru 2022. (sa Switch verzija objavljenom kasnije u novembru iste godine).
Jako je lepo videti ovakvu objavu, pogotovu pošto se u njoj spominje igra sa naših prostora, AA izdanje studija Ebb Software koje je svojim stilom i žanrom privuklo specifičnu publiku, ali to nije uticalo na prodaju, već je Scorn uspeo i finansijski.
Sa druge strane, ovo označava nastavak snažnih performansi igre nakon njenog početnog perioda lansiranja – kada je igra dostigla preko 1 milion kopija za samo 3 nedelje. Obzirom da je SIFU spreman da dođe u Steam i Xbox kasnije ovog meseca, sa sigurnošću se može reći da će igra nastaviti da napreduje – posebno zahvaljujući Solclap-ovoj stalnoj i besplatnoj podršci za igru nakon lansiranja.
Za neupućene, Kepler Interactive nudi jedinstven poslovni model kao izdavač, dajući studijima „udeo u poslovanju i vodeću ulogu u strateškom donošenju odluka, istovremeno čuvajući njihovu kreativnu nezavisnost, omogućavajući im da se zabave i komercijalno prave uspešne igre privlačne širokoj publici.”
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.