Nakon ogromnog uspeha FromSoftware franšize igara SoulsBorne, videli smo čitav niz drugih developera koji se bave ovim relativno novim podžanrom sa sopstvenim izvedbama formule. Jedan od najistaknutijih naslova je Bandai Namcov Code Vein. Objavljen 2019. godine, anime Souls-like igra sada je zvanično premašila 3 miliona isporučenih primeraka.
Objavljujući na Twitteru, zvanična stranica Code Vein je rekla „#CodeVein je premašio 3 miliona isporučenih kopija širom sveta, i sve je to zahvaljujući vama. Dragi revenanti, molimo vas da uživate u ovoj komemorativnoj ilustraciji da pokažemo našu zahvalnost.“
Iako, naravno, ni izbliza nije toliko popularan kao Elden Ring (koji je prodat u preko 20 miliona primeraka), 3 miliona svakako nije mala brojka, posebno kada se uporedi sa drugim savremenicima sličnim Soulsu, kao što je Mortal Shell (500.000 kopija) ili Remnant: From the Ashes (3 miliona primeraka).
Uzimajući u obzir činjenicu da Bandai Namco objavljuje mnoge FromSoftware-ove igre, bilo je znatiželjno videti kako izdavač stvara sopstvene Souls-ove koristeći interni studio. Ipak, igra je uspela da se izbori za sopstvenu nišu zahvaljujući ne samo svojoj anime estetici već i zbog brojnih odluka koje menjaju igru – kao što je uključivanje AI co-op partnera i još mnogo toga.
Sigurno ima dovoljno prostora u industriji za više lajkova Souls-a, pa se nadamo da je uspeh Code Vein-a opravdao nastavak sa većim budžetom.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.