Nintendo je rekao da ne planira da Mario igre za mobilne uređaje budu „primarni put“ budućih igara u kojima će protagonista biti maskota kompanije.
Ovo je prema onome što je Nintendov Shigeru Mijamoto rekao za Variety.
„Prvo i najvažnije, Nintendova osnovna strategija je hardversko i softversko integrisano igračko iskustvo“, rekao je Mijamoto. „Intuitivnost kontrole je deo iskustva igranja.
„Kada smo istraživali mogućnost da napravimo Mario igre za mobilni telefon — koji je češći, generički uređaj — bilo je izazovno odrediti šta bi ta igra trebalo da bude. Zato sam imao ulogu direktora Super Mario Run-a, kako bi mogli da prevedemo to Nintendo hardversko iskustvo u pametne uređaje.”
Mijamoto je priznao da su Mario igre na mobilnim uređajima pomogle da se franšiza plasira proširenoj publici, a takođe su pomogle da se proširi iskustvo igranja.
Nintendo je imao neke hitove na tržištu mobilnih uređaja, kao što izdanje Super Mario Run iz 2016. godine, koje je zaradilo 60 miliona dolara u prvoj godini. Kao i izdanje Mario Kart Tour iz 2019. koje je zaradilo 300 miliona dolara.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.