Beogradski gejming studio Two Desperados je zvanično lansirao svoju novu mobilnu igru NoNo Crossing na globalno tržište. Posle izuzetno uspešnih naslova Woka Woka i Viola’s Quest, koji već godinama važe za najpopularnije marble-shooter igare za mobilne platforme, Two Desperados je uplovio u vode picture logic puzzle žanra sa novom casual igrom.
Od prvog aprila, NoNo Crossing je zvanično dostupan za igrače širom sveta na Android i iOS platformama. Razvojni tim je počeo rad na ideji pre oko godinu dana, a igra je već nekoliko puta dobila soft launch na različitim tržištima.
Game dizajner Jovana Filipović kaže da je igra tokom svog razvoja prošla kroz brojne promene, zbog čega je bilo važno da se svaka od ovih promena testira sa igračima. Filozofija razvoja se bazira na malom razvojnom timu u kontaktu sa ključnim stejkholderima u kompaniji, brzim iteracijama i agilnom pristupu, sa ciljem da se lansira što kvalitetniji proizvod za što kraće vreme.
CEO kompanije Vojislav Milutinović ističe da je u celom procesu najvažnije bilo definisati jasan cilj, imati mali razvojni tim sa fokusom na iskrenost i poverenje, kao i jasnu podelu odgovornosti za sve razvojne aspekte proizvoda.
NoNo Crossing uveliko pokazuje obećavajuće rezultate i pozitivan odziv igrača, što je ohrabrilo tim da nastavi sa razvojem novih igara na ovaj način. I mi smo jako uzbuđeni za igru, a posebno nam se dopada vizuelni dizajn!
NoNo Crossing možete preuzeti na Google Play Store i App Store.
Play!Zine je prošle godine imao priliku da porazgovara sa developerima Two Desperados studija na temu primene veštačke inteligencije u gejmingu. Intervju možete pročitati OVDE!
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.